آموزشی و ترفند, موبایل

فعال کردن پیامک تماس از دست رفته همراه اول

اگر گوشی شما در دسترس نباشد و یا خاموش باشد کسی زنگ بزند شما متوجه تماس از دست رفته نمیشوین. که این مورد در خیلی موارد میتواند مارا به مشکل دچار کنید .

و یا در گوشی ها جفت سیم کارت اگر هر سیم کارت از یه اپراتور متفاوت باشد در صورت تماس با یک سیم کارت ، کسی به آن یکی سیم کارت زنگ بزند با پیام عدم دسترس مواجه میشود که این مشکل عمده ترین مشکل در این زمینه می باشد .

تماس بان همراه اول

شما میتوانید برای اینکه برای تماس ها از دست رفته شما اس ام اس بیاید از سه  طریق اقدام کنید :

1. فعال سازی پیامک تماس از دست رفته از طریق برنامه همراه من

2. کد دستوری تماس از دست رفته همراه اول

3. فعالسازی سرویس تماس بان همراه اول از طریق پیامک

در ادامه به‌صورت جامع به هر یک از این روش‌های در نظر گرفته شده فعال کردن اس ام اس تماس از دست رفته همراه اول خواهیم پرداخت.

 

 

فعال سازی پیامک تماس از دست رفته از طریق برنامه همراه من

اولین روشی که قصد داریم جهت فعال سازی اس ام اس تماس از دست رفته در همراه اول به آن بپردازیم از طریق اپلیکیشن اختصاصی این اپراتور به نام همراه من است. به همین منظور جهت فعال سازی سرویس تماس بان باید مراحل زیر را طی کنید:

کد دستوری تماس از دست رفته همراه اول

از آسان ترین روش هایی که می‌توانید از آن جهت فعالسازی سرویس تماس از دست رفته همراه اول استفاده کنید، شماره‌گیری کد دستوری است. در این راستا باید طبق مراحل زیر جلو بروید:

در ابتدا باید بگوییم که شما می‌توانید به‌صورت مستقیم با شماره‌گیری کد دستوری #2461*10* فرایند فعال سازی سرویس پیامک از دست رفته همراه اول را سریع‌تر انجام دهید. اما به‌منظور آشنایی با مراحل کامل آن، در ادامه نگاهی جامع به این روش خواهیم داشت.

1. در آغاز وارد شماره‌گیر گوشی خود شده و کد *10# را شماره‌گیری کنید.

2. پس از شماره‌گیری منویی به شما نمایش داده می‌شود که جهت فعال کردن سرویس تماس بان باید عدد 2 را که مربوط به خدمات اصلی همراه اول است را انتخاب کنید و روی Send ضربه بزنید.

3. در صفحه دیگری که مشاهده می‌کنید باید گزینه مکالمه که عدد آن 4 است را انتخاب کرده و گزینه Send را بزنید.

4. در گام بعدی باید سرویس تماس بان که تحت عنوان عدد 6 است را برگزینید و سپس عبارت Send را انتخاب کنید.

5. در این مرحله منویی به شما نشان داده می‌شود که تمامی خدمات مربوط به فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی، استعلام و راهنمای سرویس تماس بان همراه اول است که شما باید عدد 1 را جهت فعال کردن اس ام اس تماس از رفته انتخاب کنید.

6. در نهایت پس از طی‌کردن مراحل فوق، پیامی با مضمون فعال شدن سرویس پیام تماس از دست رفته برای شما ارسال می‌شود که شما را از تماس های از دست رفته آگاه می‌سازد.

فعالسازی سرویس تماس بان همراه اول از طریق پیامک

آخرین روش ارائه شده برای فعالسازی اس ام اس تماس از دست رفته همراه اول، ارسال پیامک است که جلوتر به مراحل آن خواهیم پرداخت.

1. مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می‌توانند با ارسال با عدد 1 لاتین به شماره 9914 سرویس تماس بان خود را فعال کنند.

2. پس از ارسال پیامک، پیامی از همین شماره دریافت خواهید کرد که خبر از فعال سازی اس ام اس تماس بی پاسخ را به شما می‌دهد.

جدول زیر شماره‌هایی هستند که کاربران می‌توانند جهت فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی و درخواست اعلام وضعیت سرویس به شماره 9914 ارسال کنند.

نوع درخواست عدد ارسالی (لاتین)
فعال‌سازی 1
غیرفعال‌سازی 5
اعلام وضعیت سرویس 0
دریافت راهنمای سرویس ارسال پیامک خالی

آیا فعال سازی سرویس پیامک از دست رفته همراه اول هزینه ای دارد؟

در پاسخ به سوال آیا سرویس تماس بان همراه اول هزینه ای دارد؟ باید بگوییم که تمامی خدمات ارائه شده توسط سرویس تماس بان این اپراتور کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای را برای کاربر به دنبال نخواهد داشت؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت این سرویس مفید را فعال کرده و تماس‌های ناموفق خود را به‌خوبی مدیریت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *