بررسی موبایل, موبایل

موتورولا Razr 40 Ultra: رقیب مستقیم فلیپ فون کره‌ای‌ها

مشخصات موتورولا Razr 40 Ultra
نمایشگر اصلی ۶.۹ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی / ثانویه ۳.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ پیکسلی
چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶، ۸/۵۱۲ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳
دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ۱۲ مگاپیکسلی و فوق‌‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۳۰ وات / بی‌‌سیم ۵ وات
وزن ۱۸۵ یا ۱۸۸ گرم بسته به مدل
قابلیت‌های جانبی مجهز به حسگر تشخیص اثر‌انگشت، اسپیکر استریو و پشتیبانی از اتصال شبکه 5G

موتورولا Razr 40 Ultra یا +Razr پرچمدار گوشی‌‌های تاشوی این برند به‌‌شمار می‌‌آید. مهم‌ترین مشخصه این گوشی نمایشگر ثانویه بزرگ ۳.۶ اینچی آن است که ابعاد و رزولوشن بیشتری در قیاس با رقیب سامسونگی‌‌اش دارد. از طرفی نمایشگر اصلی ۶.۹ اینچی این دستگاه بزرگ‌تر بوده و از نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز متغیر برخوردار است. موتورولا با همکاری شرکت Pantone این گوشی هوشمند تاشو را در چهار رنگ جذاب روانه بازار می‌کند تا مورد پسند کاربران با سلیقه مختلف باشد.

قدرت‌بخش موتورولا Razr 40 Ultra چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ محسوب می‌شود که هرچند دیگر پرچمدار نیست، اما آن‌قدر قدرتمند است که از پس انجام کارهای مختلف و اجرای بازی‌‌های سنگین بربیاید. ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت نیز برای این گوشی هوشمند تاشو در نظر گرفته شده‌‌‌اند.

تجربه عکاسی با موتورولا Razr 40 Ultra در دنیای گوشی های تاشو جدید کاملاً رضایت‌بخش است و می‌توانید انتظار تصاویر باکیفیتی را از دوربین‌‌های اصلی و سلفی این پرچمدار تاشو داشته باشید. نقطه ضعف اصلی این گوشی تاشو لمسی نیز باتری نسبتاً کم‌‌ظرفیت آن بوده که تنها ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت و نهایتاً می‌‌‌‌تواند تا یک روز شارژدهی کند؛ هرچند این ضعف به‌لطف ارائه شارژر ۳۰ واتی همراه با موتورولا Razr 40 Ultra تا حد زیادی پوشانده می‌‌‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *