موبایل آرمین

خرید اقساطی گوشی samsung galaxy a33 5G در تبریز

شرایط فروش اقساطی سامسونگ A33 در تبریز

سامسونگ همیشه برای گوشی‌هایش رابط کاربری بسیار روان و خوبی را بر اساس جدیدترین نسخه‌ی اندروید ارائه می‌دهد و گوشی‌های این شرکت از نظر نرم‌افزاری کمترین لگ و کندی را دارند. سامسونگ A33 هم با اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده‌ی این افشاگر، گلکسی A33 5G از یک نمایشگر ۶/۴ اینچی Super Amoled با طراحی مبتنی بر ناچ قطره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ FH+D، رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش با محافظ گوریلا گلکس ۵ محافظت می‌شود. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ تشکیل می‌دهد.

احتمالاً مانند دیگر نسخه‌ها، سامسونگ برای این مدل هم تا ۳ سال بروزرسانی نرم‌افزاری در نظر خواهد گرفت و با توجه به اینکه همه‌ی نسخه‌های این مدل از حافظه‌ی ذخیره‌سازی موقت بالایی برخوردار خواهند بود، به سادگی می‌توانند جدیدترین نسخه‌ بروزرسانی‌های سیستم‌عامل و رابط کاربری را دریافت کرده و به روانی آن را اجرا کنند. با این حساب می‌توان گفت که در حال حاضر ارزش گوشی سامسونگ A33 در مقایسه با سایر گوشی‌های این برند بالاست.

به نسبت نسخه‌ی استاندارد، مهم‌ترین عاملی که برتری گوشی A33 را نشان می‌دهد در بخش سخت‌افزار است. در واقع سامسونگ اسنپدراگون 778G 5G شرکت آمریکایی کوالکام را به عنوان مغز متفکر گوشی A33 در نظر گرفته تا به نسبت نسل قبلی قدرت این مدل را چند برابر کند. همان‌طور که از پسوند G در نام این تراشه برمی‌آید، این تراشه مخصوص گیمینگ است. در عمل برخورداری از این تراشه باعث می‌شود که بتوان روی عملکرد گیمینگ گوشی A33 سامسونگ به خوبی حساب باز کرد و با اطمینان ادعا کرد که این گوشی سامسونگ می‌تواند از پس سنگین‌ترین بازی‌ها هم برآید.

مهم‌ترین بخش از طراحی هر گوشی اندازه‌ی فیزیکی آن است. در سامسونگ A33 هم از نظر اندازه و به طور کلی طراحی، نمی‌توان تفاوت چشم‌گیری با نسخه‌ی استاندارد مشاهده کرد. ابعاد گوشی A33 در حدود ۸/۱ × ۷۴/۸ × ۱۵۹/۶ میلی‌متر و وزن آن معادل ۱۸۶ گرم است که با این حساب باید با یک گوشی خوش‌دست روبه‌رو باشیم. البته شاید این مورد در عکس گوشی A33 هم مشخص باشد.

در پنل جلویی Samsung A33 برای محافظت از نمایشگر از گوریلاگلس ۵ استفاده شده که مقاومت خوبی را به آن می‌دهد. در واقع برخورداری از گوریلاگلس ۵ به معنای محافظت از نمایشگر در برابر سقوط از ارتفاع کمتر از ۱/۶ متری است. متریال بکار برده شده برای پنل پشت نیز از جنس پلاستیک بوده که از عوامل تأثیرگذار در سبک وزن بودن و کاهش قیمت A33 است.کره‌ای‌ها همیشه از بهترین نمایشگرهای ساخت خود استفاده می‌کنند و گوشی سامسونگ A33 نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود،

در واقع گوشی A33 به یک پنل سوپرآمولد ۶/۴ اینچی Full HD+ مجهز شده که از نرخ نوسازی سریع‌ ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و پیک روشنایی بسیار خوبی خواهد داشت، به حدی که زیر شدیدترین میزان آفتاب هم محتوای نمایشگر به خوبی دیده می‌شود. رزولوشن این نمایشگر برابر ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل است و وضوح آن ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری گوشی A33 به فست شارژ ۲۵ واتی مجهز شده و از طریق USB.Type-C شارژ می‌شود. بنابر گفته خود شرکت سازنده، گوشی A33 می‌تواند در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود. با توجه به مشخصات A33 می‌توان گفت که احتمالاً باتری آن طول عمر خوبی دارد. همان‌طور که پیش از این گفتیم تراشه‌ی A33 با تکنولوژی ۶ نانومری ساخته شده که مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. به علاوه نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی نیز آپشنال است و می‌توانید آن را کم کنید تا باتری طول عمر بیش‌تری داشته باشد.

صفحه نمایش :6.4 اینچ1080×2400 پیکسل

 رم :6/8 گیگابایت رم
حافظه داخلی : 128 گیگ

دوربین : 48/8/5/2 مگاپیکسل .

سلفی 13 مگاپیکسل
باتری : 5000 میلی آمپر ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *